„Lidl Plus“ sąlygos
Parengta: 2024 m. spalis
Versija: 2.0
Turinys
1. Taikymo sritis ir ryšys su kitomis nuostatomis
3. Registracija, paskyra ir sutarties sudarymas
4. Paslaugos objektas naudojantis „Lidl Plus“
4.2 Duomenų rinkimas ir saugojimas
4.2.1 Registracija „Lidl Plus“
4.2.2 Duomenys iš „Lidl Plus“
4.2.3 Apsilankymai parduotuvėse
4.2.4 Klientų aptarnavimas
4.2.5 Stebėjimo duomenys, tvarkomi naudojantis Internetinėmis paslaugomis
4.2.6 Produktų rezervavimas
4.2.7 Partnerių pasiūlymai
4.2.8 E. mobilumas
4.2.9 Mobiliojo mokėjimo paslauga
4.2.10 „Internetinė parduotuvė / kitos skaitmeninės paslaugos
4.2.11 „Kuponas Plus“
4.3 Duomenų analizė
5. Bendrosios naudojimosi paslauga sąlygos
6. Produktų rezervavimo funkcija
8. Atsisakymas
9. Atsakomybė
1. Taikymo sritis ir ryšys su kitomis nuostatomis
Šiomis „Lidl Plus“ sąlygomis (toliau – Sąlygos) reglamentuojamas dalyvavimas klientų lojalumo programoje „Lidl Plus“ (toliau – Paslauga). Paslaugą administruoja „Lidl Stiftung & Co KG“ (toliau – „Lidl Stiftung“ arba mes). Tačiau Paslaugai teikti „Lidl Stiftung“ turi teisę pasitelkti subrangovus ir (arba) kitas „Lidl“ įmonių grupės įmones, toliau kartu su „Lidl Stiftung“ vadinamas „Lidl“ įmonės arba „Lidl“. Paslauga yra skirta naudotojams / klientams (toliau – Naudotojai arba Jūs), kurie, pvz., pageidauja rezervuoti produktus arba naudotis kitomis „Lidl Plus“ funkcijomis ir (arba) nori per „Lidl Plus" gauti asmeniškai pritaikytą informaciją apie „Lidl“ ir atrinktų bendradarbiavimo partnerių pasiūlymus bei akcijas, kuo labiau atitinkančias jų interesus. Naudojantis „Lidl Plus“ taip pat siekiama pateikti Naudotojams aktualesnį turinį ir užtikrinti, kad „Lidl“ nesiųstų Jus nedominančio turinio. Aktualus turinys nustatomas, visų pirma, atsižvelgiant į tai, kaip perkami ir naudojami „Lidl“ įmonių gaminiai ir paslaugos, kaip nurodyta toliau.
Slaptažodžiu apsaugota „Lidl Plus“ paskyra suteikia galimybę vienoje saugojimo vietoje (toliau – paskyra arba „Lidl Plus“ paskyra) peržiūrėti, pasiekti, valdyti ir redaguoti Jūsų duomenis, gautus naudojantis įvairiomis „Lidl“ įmonės paslaugomis, tokiomis kaip „Lidl“ programėlė ir kt. (toliau – Internetinės paslaugos). Vieną kartą užsiregistravus tam tikrai Internetinei paslaugai, paskyra, jei ji įdiegta atitinkamoje Internetinėje paslaugoje, suteikia galimybę naudotis Internetinėmis paslaugomis su tuo pačiu naudotojo vardu ir slaptažodžiu.
Paslauga teikiama laikantis Sąlygų. Šiuo metu galiojančias Sąlygas galite bet kada rasti, išsaugoti arba atsispausdinti paspaudę čia. Po sutarties sudarymo jos teksto nesaugome.
2. Dalyvavimo sąlygos
Užsiregistruoti ir naudotis mūsų Paslauga gali ne jaunesni kaip 18 metų amžiaus asmenys, kaip tai suprantama pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso (toliau – CK) 2.5 straipsnį. Dalyvauti galima tik asmeninėms reikmėms. Draudžiama naudotis Paslauga komerciniais tikslais juridiniams asmenims, kaip tai suprantama pagal LR CK 2.33 straipsnį.
3. Registracija, paskyra ir sutarties sudarymas
Norėdami naudotis mūsų Paslauga, turite susikurti paskyrą.
Paspausdami „Lidl“ programėlėje esantį mygtuką „Tęsti“ ir pateikdami visą prašomą informaciją, įvesdami savo paskyros naudotojo vardą ir slaptažodį (toliau – prisijungimo duomenys) ir paspausdami mygtuką „Registruotis“, Jūs pateikiate saistantį pasiūlymą užsiregistruoti Paslaugai ir naudotis Paslaugos funkcijomis (toliau – Pasiūlymas). Dėl pateikto šio Pasiūlymo nepatirsite jokių išlaidų. Tol, kol nepaspaudėte mygtuko „Tęsti", bet kuriuo metu galite atšaukti registracijos procesą arba pakeisti savo pateiktą informaciją ištrindami, papildydami ar ištaisydami įvairiuose laukuose pateiktą informaciją arba uždarydami „Lidl“ programėlę. Registracijos proceso metu turi būti patvirtintas jūsų mobiliojo telefono numeris. Tam atsiųsime jums SMS žinutę su patvirtinimo kodu. Nepatvirtinus mobiliojo telefono numerio, registracijos procesas negali būti tęsiamas.
Baigę registracijos procesą, galite bet kada pakeisti asmeninėje paskyroje pateiktą informaciją.
Gavę Jūsų Pasiūlymą sudaryti sutartį, registracijos metu nurodytu el. pašto adresu išsiųsime Pasiūlymo gavimo patvirtinimą (toliau – Užsakymo patvirtinimas). Šis Užsakymo patvirtinimas taip pat yra mūsų sutikimas su pateiktu Pasiūlymu (toliau – Sutarties sudarymas) ir jame bus pateikta patvirtinimo nuoroda. Gavę Užsakymo patvirtinimą, galite iš karto pradėti naudotis Paslauga. Užbaigus registraciją, Jums automatiškai priskiriamas kliento numeris.
Kadangi Paslauga siūlome naudotis savanoriškai ir nemokamai, atskirais atvejais turime teisę atsisakyti sukurti paskyrą nenurodydami priežasties.
Jūsų nurodytas el. pašto adresas ir mobiliojo telefono numeris neturi būti priskirtas kitai paskyrai. Be to, draudžiama nurodyti Jums nepriklausančius el. pašto adresą, mobiliojo telefono numerį ar kitus kontaktinius duomenis, ypač vadinamųjų el. pašto adresų šiukšlių. Savo prieigos duomenis privalote laikyti saugiai. Draudžiama suteikti prieigą prie savo paskyros kitiems asmenims.
Bet koks per Jūsų paskyrą vykstantis bendravimas su „Lidl“ priskiriamas Jums. Taip yra ir tuo atveju, jei per Jūsų paskyrą veikia trečiasis asmuo, kuris įgijo galimybę naudotis Jūsų paskyra dėl Jūsų neatsargaus elgesio. Jei įtariate, kad Jūsų paskyra naudojosi kitas asmuo, privalote nedelsdami mus informuoti apie bet kokį neteisėtą naudojimąsi Jūsų paskyra ir pakeisti savo paskyros prisijungimo duomenis.
„Lidl Plus“ galite užsiregistruoti per mūsų „Lidl“ programėlę.
Naudoti paskyrą įrenginiuose su „Android“ operacine sistema galima tik tuo atveju, jei įrenginyje naudojama „Google Chrome“ naršyklė.
4. Paslaugos objektas naudojantis „Lidl Plus“
Šis 4 punktas taikomas tik naudojantis „Lidl Plus“ paslauga. Naudojimasis „Lidl Plus“ paslauga šiose Sąlygose reiškia naudojimąsi „Lidl Plus“ nuo pirmojo prisijungimo prie „Lidl Plus“ paskyros, kuris gali įvykti automatiškai po sėkmingos registracijos. Produktų rezervavimo funkcijos naudojimui taikomas 6 punktas.
4.1 Pritaikyta informacija
Paslaugos tikslas, visų pirma, yra Jums siųsti arba rodyti Internetinėje paslaugoje informaciją, kiek įmanoma labiau atitinkančią Jūsų poreikius, aktualią ir kiek įmanoma asmeniškai Jums pritaikyti „Lidl“ pasiūlymus ir paslaugas.
Dalyvavimas „Lidl Plus“ yra nemokamas.
Pasirinkę „Lidl Plus“, galėsite naudotis įvairiomis Jums pritaikytomis paslaugomis. Tai, be kita ko, apima pasiūlymus, specialiai pritaikytus prie Jūsų poreikių ir norų, galimybę dalyvauti konkursuose/žaidimuose, nuolaidas ir specialių pasiūlymų akcijas. Šiuo tikslu mes stengsimės nustatyti Jūsų pomėgius ir Jums aktualius „Lidl“ siūlomus produktus ir/ar paslaugas
4.2 Duomenų rinkimas ir saugojimas
Jums aktualūs pasiūlymai nustatomi pagal šiame skirsnyje nurodytus duomenis.
4.2.1 Registracija „Lidl Plus“
Registracijos metu prašome pateikti tokius pagrindinius kliento duomenis: vardas, gimimo data, el. pašto adresas, mobiliojo telefono numeris ir slaptažodis. Jei pageidaujate, galite nurodyti kreipinį ir lytį. Tam, kad būtų patogiau prisijungti, taip pat galite aktyvinti funkciją „Likti prisijungus“. Aktyvinus nurodytą funkciją, Jūsų įrenginio naršyklėje įdiegiamas nuolatinis (12 mėn.) slapukas, dėl kurio paskyra kitą kartą prie jos prisijungus gali Jus atpažinti. Šį slapuką taip pat galima bet kada ištrinti naršyklės nuostatose.
Kai prisiregistruojama prie prijungtos Internetinės paslaugos, prieš tai neprisiregistravus prie kitos Internetinės paslaugos, automatiškai sukuriama „Lidl Plus“ paskyra. Tuo atveju, jei jau esate prisiregistravę prie kitos Internetinės paslaugos, kuri yra susieta su „Lidl Plus“ paskyra, galite tiesiogiai prisijungti prie tos Internetinės paslaugos, susietos su „Lidl Plus“, naudodami savo esamus prisijungimo duomenis. Jei „Lidl“ įmonės ateityje pasiūlys naujų Internetinių paslaugų, galėsite jomis naudotis per savo „Lidl Plus“ paskyrą. Atskiroms Internetinėms paslaugoms gali būti taikomos papildomos naudojimo sąlygos. Naudodamiesi „Lidl Plus“ vieno prisijungimo funkcija, Jums sukuriama keliems portalams skirta tapatybė, kuri atpažįstama ir patvirtinama naudojantis prijungtomis Internetinėmis paslaugomis ir kuri gali būti valdoma naudojantis „Lidl Plus“ paskyra. „Lidl Plus“ paskyra suteikia Jums galimybę vienoje saugojimo vietoje peržiūrėti, pasiekti, tvarkyti ir taisyti informaciją, gautą naudojantis įvairiomis Internetinėmis paslaugomis. Jūsų „Lidl Plus“ paskyroje saugomi Jūsų pagrindiniai kliento duomenys ir informacija, taip pat tie pagrindiniai kliento duomenys ir informacija, kuriuos pateikėte naudodamiesi kitomis Internetinėmis paslaugomis. Tokiu būdu visi Jūsų pagrindiniai kliento duomenys, prisijungimo duomenys, savanoriškai pateikta informacija apie Jūsų gyvenimo aplinkybes ir pomėgius iš skilties „Apie mane“, informacija, susijusi su naudojimusi „Šeimos klubo“ programos teikiamomis lengvatomis, taip pat informacija apie pasirinktus mokėjimo būdus ir pirkinių bei užsakymų istorija gali būti peržiūrima vienoje paskyros vietoje. Esant poreikiui, Jūsų naudojimosi specialiais pasiūlymais duomenys bus perduodami į atitinkamą Internetinę paslaugą, kad galėtumėte kuo paprasčiau naudotis atitinkama Internetine paslauga ir prireikus atlikti atitinkamą operaciją (sandorį).
Naudodamiesi mobiliojo mokėjimo paslauga „Lidl Pay“ per „Lidl Plus“, visoms savo Internetinėms paslaugoms galite aktyvinti vadinamąjį dviejų veiksnių (dvigubą) autentiškumo patvirtinimą. Aktyvinus dviejų veiksnių (dvigubą) autentiškumo patvirtinimą, kiekvieną kartą prisijungiant prie paskyros Jūsų taip pat bus prašoma pateikti patvirtinimo kodą, kuris bus išsiųstas Jūsų mobiliojo telefono numeriu arba pas mus registruotu el. pašto adresu.
Nepageidaujant daugiau naudoti dviejų veiksnių (dvigubo) autentiškumo patvirtinimo, galima jį bet kada išjungti. Tačiau tokiu atveju nebegalėsite naudotis mobiliojo mokėjimo paslauga „Lidl Pay“.
4.2.2 Duomenys iš „Lidl Plus“
Jeigu savo „Lidl Plus“ paskyroje savanoriškai pateikėte tam tikrą informaciją apie savo gyvenimo aplinkybes ir pomėgius, „Lidl“ įmonės, teikdamos įvairias Internetines paslaugas, taip pat gali naudoti šią informaciją (visų pirma tam, kad rodytų ten Jums asmeniškai pritaikytus/aktualius pasiūlymus).
4.2.3 Apsilankymai parduotuvėse
Kai apsilankymo parduotuvėje metu Jūs patvirtinate savo tapatybę kasoje, mes renkame informaciją apie parduotuvę, kurioje lankotės, Jūsų įsigytų produktų rūšį, kiekį ir kainą, Jūsų panaudotus nuolaidų kuponus ir taros užstato kvitus, kvito sumą, vidutinę kvitų sumą už tam tikrą laikotarpį, pirkimų dažnumą bei apmokėjimo operacijos laiką ir naudojamų atsiskaitymo priemonių tipą.
Savo tapatybę kasoje galite patvirtinti naudodami skaitmeninę pirkėjo kortelę arba registracijos metu nurodydami savo mobiliojo ryšio telefono numerį. Į „Lidl Plus" nuolaidų kuponus atsižvelgiama tik tuomet, jei prieš tai juos aktyvavote programėlės skiltyje „Mano kuponai".
4.2.4 Klientų aptarnavimas
Jums susisiekus su mūsų klientų aptarnavimo skyriumi, mes naudojame duomenis, kuriuos Jūs tam tikslui pateikiate.
4.2.5 Stebėjimo duomenys, tvarkomi naudojantis Internetinėmis paslaugomis
Jei sutikote, kad Jums naudojantis Internetinėmis paslaugomis būtų tvarkomi stebėjimo duomenys, reikalingi naudotis „Lidl Plus“, mes taip pat naudosime šią informaciją, kad nustatytume Jums tinkamus / aktualius pasiūlymus.
Susipažinkite su mūsų privatumo politika.
4.2.6 Produktų rezervavimas
Jei per „Lidl Plus“ rezervuojate produktus ir tada juos nusiperkate parduotuvėje, mes taip pat renkame informaciją apie Jūsų naudojimąsi mūsų rezervavimo paslauga ir įsigytus produktus.
4.2.7 Partnerių pasiūlymai
Naudodamiesi „Lidl Plus“, galite gauti nuolaidų pasiūlymų iš bendradarbiavimo partnerių, pavyzdžiui, specialių pasiūlymų su nuolaida. Paprastai tokiuose pasiūlymuose nurodomas atitinkamo bendradarbiavimo partnerio priskirtas bendras arba individualus identifikavimo numeris (toliau – Akcijos kodas), kurį privalote pateikti bendradarbiavimo partneriui arba kuris turi būti nuskaitytas, norint gauti ar pasinaudoti partnerio atitinkamu specialiu pasiūlymu. Kai kuriais atvejais, norėdami pasinaudoti pasiūlymu, turite patvirtinti savo „Lidl Plus“ kliento tapatybę naudodami ne Akcijos kodą, o QR kodą arba skaitmeninę lojalumo kortelę. Kuponai (specialūs pasiūlymai) nėra mūsų pasiūlymas, todėl tokių pasiūlymų gavimui ir naudojimuisi jais taikomos išimtinai atitinkamo bendradarbiavimo partnerio sąlygos ir privatumo politika. Pasiūlymą teikiantis bendradarbiavimo partneris kartais gali keisti ir (arba) pašalinti pasiūlymus. Bendadarbiavimo partneriai informuoja mus apie kuponų panaudojimo faktą, nuolaidas, nuolaidų kodus ir t. t. Jeigu naudojantis funkcija „Partnerių pasiūlymai“ pateikiamos išorinės nuorodos (hipersaitai) į trečiųjų šalių interneto svetaines, už trečiųjų šalių interneto svetainių, į kurias pateiktos nuorodos, turinį atsako išimtinai atitinkamas operatorius.
Tuo atveju, jei „Lidl Plus“ pateikiamas specialus pasiūlymas sudaryti paslaugų sutartį su mūsų bendradarbiavimo partneriu, mes iš bendradarbiavimo partnerio gauname Jūsų kontaktinius duomenis (el. pašto adresą ir mobiliojo telefono numerį), kad galėtume tinkamai priskirti specialų pasiūlymą Jūsų paskyrai.
4.2.8 E. mobilumas
Naudodami „Lidl Plus“ taip pat turite galimybę naudotis elektromobilių įkrovimo stotelėmis, kurias valdo UAB „Lidl Lietuva“ (toliau – Valdanti įmonė). Norint pirkti įkrovimo paslaugą, būtina sudaryti atitinkamas sutartis su Valdančia įmone. Norėdami pradėti įkrovimo procesą vienoje iš įkrovimo stotelių, toje konkrečioje įkrovimo stotelėje turite patvirtinti savo tapatybę naudodami „Lidl Plus“ ir pradėti įkrovimo procesą. Prieš pradėdami įkrovimo procesą, prijunkite savo elektromobilį prie įkrovimo taško ir „Lidl Plus“ pasirinkite pageidaujamą įkrovimo tašką.
Šios Sąlygos netaikomos perkant elektros įkrovimo paslaugą ir naudojantis įkrovimo taškais. Vietoj jų taikomos išimtinai konkrečios atitinkamos Valdančios įmonės sąlygos.
4.2.9 Mobiliojo mokėjimo paslauga
Bendroji informacija
„Lidl Plus“ taip pat suteikia galimybę naudotis mobiliojo mokėjimo paslauga („Lidl Pay“), kurią naudodami galite užregistruoti savo kredito ar debeto kortelę ir savo mobiliuoju įrenginiu patogiai atsiskaityti už įsigytas prekes ar paslaugas įvairiose mokėjimo vietose (pvz., kasoje ir pan.). Šiai paslaugai galite naudoti „Visa“, „Mastercard“ ir „Maestro“ kredito ir debeto korteles. Naudojimuisi mobiliojo mokėjimo funkcija taikomos papildomos atitinkamo mokėjimo paslaugų teikėjo sąlygos ir privatumo politika. Mobiliojo mokėjimo paslaugos („Lidl Pay“) naudojimas jums yra nemokamas ir savanoriškas.
Kortelės registracijos proceso tvarka
„Lidl Pay“ galite naudoti kelias kredito / debeto korteles. Prieš registruojant kortelę pirmą kartą, Jūsų bus paprašyta įvesti asmeninį prieigos kodą. Šis prieigos kodas neatitinka jūsų kredito / debeto kortelės PIN kodo, Jūs galite jį sukurti savo nuožiūra. Jei naudojate kitas autentifikavimo procedūras, taip pat gali būti taikomos atitinkamų teikėjų naudojimo sąlygos ir privatumo politika (pavyzdžiui, „Apple“ „Touch ID“ arba „Face ID“ funkcijoms). Kai bus patvirtinta pirminė kortelės registracija arba pridėtos papildomos kortelės, būsite nukreipti į mokėjimo paslaugų teikėjo interneto svetainę, kurioje galėsite registruoti kortelę „Lidl Plus“. Čia galėsite įvesti reikiamus duomenis (kortelės numerį, galiojimą, kortelės patvirtinimo numerį (CVV2). Registraciją patvirtinus formoje ir mokėjimo paslaugų teikėjui patikrinus duomenis, sugeneruojamas vadinamasis prieigos raktas, šis prieigos raktas yra saugomas Jūsų „Lidl Plus“ kliento profilyje. Šis prieigos raktas yra identifikatorius, kuriame nėra jokių kortelės duomenų ir kurį mokėjimo paslaugų teikėjas naudoja tik registruotai kortelei priskirti Jūsų kredito ar debeto kortelei operacijos (sandorio) metu.
Jei kortelės registracija bus sėkminga, mokėjimo paslaugų teikėjas papildomai prie prieigos rakto atsiųs mums pirmuosius 6 arba 8 (priklausomai nuo banko identifikavimo numerio ilgio) ir paskutinius 4 jūsų kortelės numerio skaitmenis bei kortelės galiojimo pabaigos datą bei priskirs prie Jūsų „Lidl Plus“ kliento profilio.
Apmokėjimo tvarka
Naudojantis skaitmenine „Lidl Plus“ kliento kortele, slankikliu galite nurodyti, kad kasoje norite naudotis mobiliojo mokėjimo paslauga. Šis nustatymas išlieka tol, kol jo vėl nepakeičiate. Tačiau jis netaikomas apmokėjimui įkrovimo stotelėse. Jei pasirenkate mokėjimą mobiliuoju telefonu, prieš kiekvieną mokėjimo operaciją turite įvesti savo prieigos kodą, kad būtų sugeneruotas skaitmeninis kodas. Šis kodas galioja 15 minučių. Po šių 15 minučių turėsite sukurti naują kodą.
Mokėjimo proceso metu jūsų debeto / kredito kortelę identifikuojantis prieigos raktas kartu su mokėtina suma ir kita su operacija susijusia informacija siunčiamas mokėjimo paslaugų teikėjui. Mokėjimo paslaugų teikėjui patvirtinus operaciją, jūsų prekių ar paslaugų pirkimas bus baigtas ir Jūs gausite kvitą su atitinkamais kortelės operacijos duomenimis, kaip ir bet kurio kito prekių ar paslaugų pirkimo, mokant kredito ar debeto kortele, atveju.
Kad galėtume atlikti mokėjimo procesą pagal Direktyvos (ES) 2015/2366, direktyvą perkeliančių nacionalinių įstatymų ir Deleguotojo reglamento (ES) 2018/389 teisines nuostatas, pasitelkdami mūsų paslaugų teikėjus, leidžiame Jūsų kredito įstaigai arba Jūsų mokėjimo priemonę (pvz., jūsų debeto ar kredito kortelę) išdavusiai įstaigai atlikti kliento autentiškumo patvirtinimą ir išankstinę rizikos analizę, skirtą įvertinti tokio kliento autentiškumo patvirtinimo būtinybę. Taip siekiama užtikrinti, kad mokėjimo priemonę naudotumėte Jūs patys, o ne kas nors kitas, turintis blogų ketinimų. Ši informacija, visų pirma, susijusi su jūsų asmeniniais duomenimis, dabartine operacija ir Jūsų ankstesniu mokėjimo elgesiu.
Atidumas tvarkant prieigos kodą
Jūs privalote 1) neperduoti prieigos kodo, kurį nustatėte mokėdami mobiliuoju telefonu, trečiosioms šalims, 2) laikyti jį atskirai nuo savo mobiliojo telefono ir ypač 3) nesaugoti jo, pvz., užrašų funkcijoje savo telefone.
„Lidl Pay“ blokavimas
Mes turime teisę užblokuoti Jums „Lidl Pay“ visų pirma šiais atvejais:
- jei tai būtina siekiant apsaugoti teisėtus mūsų ar mokėjimo paslaugų teikėjo interesus;
- netinkamo ar nesąžiningo „Lidl Plus“ ar „Lidl Pay“ naudojimo atveju arba kilus įtarimų dėl netinkamo arba nesąžiningo „Lidl Plus“ ar „Lidl Pay“ naudojimo;
- jei Jūs išjungėte savo „Lidl Plus“ paskyroje vadinamąjį dviejų veiksnių (dvigubą) autentiškumo patvirtinimą. Kai naudojamas dviejų veiksnių (dvigubas) autentiškumo patvirtinimas, kiekvieną kartą prisijungiant prie paskyros Jūsų taip pat bus prašoma pateikti patvirtinimo kodą, kuris bus išsiųstas Jūsų mobiliojo telefono numeriu arba pas mus registruotu el. pašto adresu.
„Lidl Pay“ blokavimo atveju nebegalėsite atlikti mokėjimų per „Lidl Pay“. Apie „Lidl Pay“ blokavimą informuosime, jei įmanoma, prieš blokavimą, nurodydami priežastį. Tas pats taikoma ir atblokavimui.
„Lidl Pay“ ištrynimas
Mes turime teisę ištrinti Jūsų „Lidl Pay“ visų pirma šiais atvejais:
- jei penkis kartus iš eilės neteisingai buvo įvestas „Lidl Pay“ prieigos kodas arba pasibaigė kredito ar debeto kortelės galiojimas;
- jei ilgiau nei 24 mėnesius nesinaudojate funkcija „Lidl Pay“.
„Lidl Pay“ ištrynimo atveju nebegalėsite atlikti mokėjimų per „Lidl Pay“.
Pamiršau prieigos kodą
Jei neprisimenate savo „Lidl Pay“ prieigos kodo, turite galimybę pakeisti savo prieigos kodą ir nustatyti naują, neprarasdami įvestų duomenų.
Priklausomai nuo mokėjimo duomenų, kuriuos išsaugojote „Lidl Pay“, norėdami įvesti naują prieigos kodą, turite atlikti vieną arba dvigubą saugumo patikrą. Saugumo patikra gali apimti mokėjimo duomenų užklausą, mobiliojo telefono patvirtinimą ar kitą informaciją, pvz., registruotos debeto ar kredito kortelės galiojimo pabaigos datą.
4.2.10 Internetinė parduotuvė / kitos skaitmeninės paslaugos
Gauname išsamią informaciją apie Jūsų naudojimąsi Internetinėmis paslaugomis ar kitomis programėlėmis, internetinėmis svetainėmis arba kitomis skaitmeninėmis paslaugomis, kurias teikia „Lidl“ įmonių grupei priklausančios įmonės, tokiomis kaip pavyzdžiui, produktų rezervavimo paslauga, kelionių pasiūlymai, internetiniai receptai, programėlė „Monsieur Cuisine“, programėlė „Lidl Home“, programėlė „Šeimos klubas“ ir kt. (įskaitant pasirinktas ir įsigytas prekes, informaciją apie mokėjimo ir pristatymo būdą, Jūsų atsakymus į apklausas, Jūsų dalyvavimą žaidimuose, Jūsų pirkinių krepšelyje surinktas prekes, Jūsų pirkimų dažnumą, Jūsų stebėjimo duomenis ir t. t.), ir, kai įmanoma, priskiriame ją Jūsų asmeniui, el. pašto adresui arba kliento numeriui. Be to, surinkta informacija susiejama su informacija apie Jūsų apsipirkimus parduotuvėje, kad būtų galima teikti specialiai Jūsų pageidavimus ir interesus atitinkančius pasiūlymus, siūlyti Jums dalyvauti specialiose akcijose ir geriau pritaikyti galimą reklamos būdą.
4.2.11 „Kuponas Plus“
Pasiekę tam tikrą mėnesio apsipirkimo tikslą, gausite nuolaidų kuponą. Pasiliekame teisę kiekvieno mėnesio pradžioje keisti jūsų naujo mėnesio individualius apsipirkimo tikslus (t. y. pinigų sumą, reikalingą mėnesio apsipirkimo tikslų įgyvendinimui), kuponų vertę ar tipą.
4.3 Duomenų analizė
Duomenys, aprašyti 4.2 punkte, kaupiami mūsų duomenų bazėje. Mes įvertiname duomenis, siekdami sužinoti informaciją apie Jūsų poreikius ir pomėgius, kad galėtume siųsti ar rodyti, visų pirma, Jums aktualią informaciją. Norėdami nustatyti galimą susidomėjimą mūsų asortimente esančiais produktais, taip pat naudojame matematinius-statistinius metodus. Šiuo tikslu Jūsų asmens duomenys lyginami su kitų klientų duomenimis. Remdamiesi šiuo palyginimu, galime daryti išvadas, kokie kiti produktai ir akcijos, kuriais domėjosi kiti panašių poreikių ir pomėgių turintys klientai, galėtų sudominti ir Jus bei kitus klientus. Vis dėlto „Lidl“ neprisiima teisinės atsakomybės už tai, kad duomenų tvarkymas visada bus vykdomas tiksliai taip, kaip aprašyta. Jums sutikus, atliekame Jūsų naudojimosi programėle ir naudotojų segmentavimo profilių analizę. Šią informaciją su Jumis siejame šioje sutartyje numatytais reklamos tikslais. Taip pat gauname bendrų įžvalgų apie tai, kaip optimizuoti mūsų programėlę ir užtikrinti mūsų reklamos kampanijų sėkmę. Savo reklamos partneriams teikiame statistiškai apdorotus anoniminius duomenis apie jų reklamos kampanijų sėkmę atsiskaitymo tikslais. Mūsų reklamos partneriai negali susieti šios informacijos su Jumis asmeniškai (dėl kitų duomenų perdavimo atvejų žr. mūsų „Lidl Plus“ privatumo politiką).
Tam, kad Jus sudominti produktų kategorijomis, kurių paprastai neperkate, iš „Lidl Plus“ galite gauti kitų produktų kategorijų pasiūlymus. Be to, tam tikros Naudotojų grupės gali gauti skirtingas nuolaidas tai pačiai produktų kategorijai, kad galėtume ištestuoti „Lidl“ komercines kampanijas.
5. Bendrosios naudojimosi Paslauga sąlygos
Norint naudotis Paslauga, reikalingas galiojantis mobiliojo telefono numeris, el. pašto adresas ir „Lidl Plus“ paskyra.
Taip pat, norėdami visapusiškai naudotis „Lidl Plus“, turite atsisiųsti programinę įrangą iš mobiliųjų platformų programėlių parduotuvės. Skirtingų tipų mobiliesiems telefonams prieinamos specialios programinės įrangos versijos. Kai kurių tipų įrenginiams dėl techninių priežasčių gali būti neįmanoma pasiūlyti tinkamos programinės įrangos. Jei nėra Jūsų mobiliajam telefonui tinkamos programinės įrangos versijos, Paslaugomis naudotis negalėsite. Vis dėlto „Lidl Stiftung“ stengiasi pasiūlyti programinę įrangą kuo įvairesniems mobiliųjų telefonų modeliams. Dėl nuolat kintančios produktų pasiūlos mobiliųjų galinių įrenginių rinkoje „Lidl Stiftung“ negali užtikrinti, kad Paslaugomis bus galima naudotis visuose šiuo metu egzistuojančiuose mobiliuosiuose telefonuose.
Norint įdiegti programinę įrangą ir naudotis Paslaugomis, iš Jūsų mobiliojo telefono turi būti reguliariai perduodami duomenys. Duomenų perdavimo apimtis ir dažnumas priklauso nuo naudojamų Paslaugų tipo ir naudojimo apimties. Visas ryšio išlaidas, patiriamas perduodant duomenis, apmokate Jūs. Jų dydis priklauso nuo sutarties, kurią esate sudarę su savo mobiliojo ryšio paslaugos teikėju.
„Lidl Stiftung“ Paslaugos neapima Naudotojo prisijungimo prie interneto ir interneto ryšio palaikymo išlaidų. Jos priklauso tik nuo sutarties, sudarytos tarp Jūsų ir Jūsų interneto prieigos paslaugos teikėjo.
Taip pat naudojantis Paslauga būtina užtikrinti, kad baterijos įkrova būtų pakankama, o ekranas būtų pakankamo ryškumo, kad atsiskaitant už prekes būtų galima nuskaityti QR kodą.
Jūs privalote įdiegti mūsų siūlomus naujinius. Jūs būsite apie tai informuojami, kai naudositės programine įranga. Paslauga draudžiama naudotis manipuliuojant galiniais įrenginiais (pavyzdžiui, pašalinus gamintojo apribojimus ir (arba) atrakinus gamintojo sistemą).
6. Produktų rezervavimo funkcija
Šis 6 punktas taikomas Produktų rezervavimo funkcijos naudojimui. Produktų rezervavimo funkcija galima tik „Lidl Plus“.
6.1 Objektas
Produktų rezervavimo funkcija suteikia Jums galimybę rezervuoti „Lidl Plus“ nurodytus produktus ir juos atsiimti Jūsų pasirinktoje parduotuvėje. Norėdami tai padaryti, pirmiausia turite užsiregistruoti dėl Paslaugos teikimo per „Lidl Plus“ pagal 3 punkte nurodytas sąlygas. Atkreipkite dėmesį į tai, kad kai kuriuos mūsų asortimento produktus galima įsigyti tik ribotą laiką. Todėl pasiliekame teisę bet kuriuo metu be išankstinio įspėjimo apriboti arba išjungti Produktų rezervavimo funkciją „Lidl Plus“.
6.2 Neprivalomas produktų rezervavimo pobūdis
Produktų rezervavimas yra nemokamas ir neįpareigojantis. Rezervuojant produktus, neatsiranda jokių esminių sutartinių įsipareigojimų, t. y. rezervavimas neįpareigoja Jūsų nupirkti atitinkamo produkto, o taip pat ir nesuteikia Jums teisės reikalauti pateikti ar perduoti tam tikrus pasirinktus produktus.
6.3 Produktų rezervavimo procesas
Pasirinkus „Lidl Plus“ produktų rezervavimo funkciją, automatiškai parodoma, kokių produktų yra Jūsų pasirinktoje parduotuvėje. Jei pasirinktoje parduotuvėje pasirinktų produktų nėra, galite pasirinkti kitą parduotuvę. Rezervuodami pirmiausia turite pasirinkti norimą produkto kiekį „Lidl Plus“ ir spustelėti „Įdėti į krepšelį“, kad produktas būtų įdėtas į pirkinių krepšelį. Pirkinių krepšelyje vis dar galite keisti pasirinktų produktų kiekį arba pašalinti produktus iš pirkinių krepšelio. Produktų rezervavimo procesas užbaigiamas, kai tik pirkinių krepšelyje paspaudžiate mygtuką „Patvirtinti rezervaciją“. Tuomet registracijos metu nurodytu el. pašto adresu gausite užsakymo gavimo patvirtinimą. Kai tik rezervuoti produktai bus pristatyti į parduotuvę ir paruošti atsiėmimui, el. paštu gausite pranešimą apie atsiėmimą. Tikslų rezervuotų produktų laikymo laiką pasirinktoje parduotuvėje rasite „Lidl Plus“ ir pranešime apie atsiėmimą. Pratęsti produktų laikymo parduotuvėje laiko negalima. Taip pat „Lidl Plus“ galite bet kuriuo metu stebėti savo užsakymo būseną.
6.4 Atsiėmimas ir pirkimas parduotuvėje
Norėdami atsiimti rezervuotus produktus, kreipkitės į pasirinktos parduotuvės darbuotoją ir nurodykite užsakymo numerį, kurį rasite „Lidl Plus“ rezervavimo patvirtinime arba pranešime apie atsiėmimą. Už rezervuotus produktus galima sumokėti vietoje, t. y. parduotuvės kasoje. Sutarties šalis yra „Lidl“ įmonė, valdanti parduotuvę, iš kuriuos atsiimami produktai.
6.5 Vėlesnis rezervavimo pakeitimas ir atšaukimas
Bet kuriuo metu „Lidl Plus“ skiltyje „Jūsų užsakymas“ galite pakeisti arba atšaukti visą rezervaciją arba jo dalį, paspausdami mygtuką „Keisti“ arba „Atšaukti rezervaciją“. Paspaudus mygtuką „Keisti“, ankstesnis rezervavimas bus atšauktas, o visi iš pradžių rezervuoti produktai vėl bus įtraukti į pirkinių krepšelį. Tuomet galėsite redaguoti pirkinių krepšelį ir dar kartą patvirtinti rezervavimą, spustelėdami „Patvirtinti rezervaciją“. Jei rezervavimas nebus iš naujo patvirtintas, jokie produktai nebus rezervuoti. Po kiekvieno rezervavimo pakeitimo ar atšaukimo registracijos metu nurodytu el. pašto adresu gausite patvirtinimo pranešimą.
Kaip alternatyvą rezervavimo atšaukimui arba jei rezervavimo atšaukti techniškai nebeįmanoma, nes rezervavimo būsena nebėra „ruošiama“, Jūs galite leisti pasibaigti rezervavimo terminui, neatsiimdami rezervuotų produktų per 6.3 punkte nurodytą jų laikymo laikotarpį.
6.6 Istorija
Kol „Lidl Plus“ yra aktyvinta produktų rezervavimo funkcija, Jūsų rezervacijos rodomos Jūsų paskyroje.
7. Jūsų pareigos
Jūs privalote:
- registruodamiesi ir atnaujindami savo profilį, pateikti teisingą informaciją;
- pasikeitus mobiliojo telefono numeriui, nedelsdami atnaujinti savo mobiliojo telefono numerį „Lidl Plus“;
- saugoti savo slaptažodį ir pasikeisti jį faktinio ar įtariamo piktnaudžiavimo atveju;
- naudotis Paslauga taip, kad nepažeistumėte galiojančių teisės aktų.
Taip pat atkreipkite dėmesį į tai, kad Jus kaip teisėtą Jūsų „Lidl Plus“ paskyros savininką mes pirmiausia identifikuojame pagal Jūsų mobiliojo telefono numerį. Todėl labai svarbu, kad „Lidl Plus“ visada būtų nurodytas aktualus Jūsų mobiliojo telefono numeris. Tai vienintelis būdas užtikrinti, kad net ir pamiršę savo slaptažodį galėtumėte bet kada pasiekti savo „Lidl Plus“ paskyrą ir kad, pasikeitus mobiliojo telefono numeriui, neįgaliotos trečiosios šalys negalėtų pasiekti Jūsų „Lidl Plus“ paskyros.
8. Atsisakymas
8.1 Atsisakymo teisė
Turite teisę atsisakyti šios sutarties per 14 dienų, nenurodydami tokio sprendimo priežasčių. Atsisakymo laikotarpis yra 14 dienų nuo sutarties sudarymo dienos.
Norėdami pasinaudoti savo teise atsisakyti sutarties, turite adresu
Lidl Stiftung & Co. KG
Stiftsbergstraße 1, 74167 Neckarsulm
Arba pildydami kontaktinę formą, kurią galite rasti čia,
išsiųsti mums aiškų pareiškimą (pavyzdžiui, laišką paštu, faksu arba el. paštu) apie savo sprendimą atsisakyti šios sutarties. Galite pasinaudoti pridedama pavyzdine sutarties atsisakymo forma, bet tai nėra privaloma. Pakanka, jog Jūs išsiųstumėte pranešimą apie tai, kad pasinaudojate savo teise atsisakyti šios sutarties prieš pasibaigiant sutarties atsisakymo laikotarpiui, nurodytam šiame punkte.
8.2 Sutarties atsisakymo pasekmės
Jums per nustatytą laikotarpį atsisakius sutarties, mes privalome nedelsdami ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo tos dienos, kai gavome pranešimą apie sutarties atsisakymą, grąžinti Jums visus iš Jūsų gautus mokėjimus, įskaitant pristatymo išlaidas (išskyrus papildomas išlaidas, atsiradusias dėl to, kad pasirinkote kitą pristatymo būdą nei pigiausias mūsų siūlomas standartinis pristatymas). Atlikdami šį grąžinimą, naudosime tokias pačias mokėjimo priemones, kurias naudojote sudarydami pirminį sandorį, nebent su Jumis būtų aiškiai susitarta kitaip; jokiu būdu už šį grąžinimą iš Jūsų nebus imamas mokestis.
Jei prašėte, kad Paslaugos būtų pradėtos teikti sutarties atsisakymo laikotarpiu, Jūs turite sumokėti mums sumą, kuri yra proporcinga tam, kas buvo suteikta iki sutarties atsisakymo momento, lyginant su sutartyje numatytų paslaugų apimtimi.
9. Atsakomybė
Atsakomybė už atskirų internetinių paslaugų teikimą tenka išimtinai operatoriams. „Lidl Stiftung“ nepriima jokių dėl to kylančių pretenzijų. Tas pats taikoma ir kitų atskirų trečiųjų šalių, pvz., interneto paslaugų teikėjo, dalyvavimo atvejais.
Mes be jokių apribojimų prisiimame atsakomybę už žalą, padarytą dėl tyčios ir didelio aplaidumo, taip pat gyvybės praradimo, kūno sužalojimo ar žalos sveikatai atvejais.
Esant nedideliam aplaidumui, atsakome tik tuo atveju, jei pažeidžiamas esminis sutartinis įsipareigojimas. Esminis sutartinis įsipareigojimas šio punkto apimtyje yra tokia prievolė, kurios įvykdymas visų pirma leidžia įvykdyti sutartį ir kurios įvykdymu sutarties šalis paprastai gali pasikliauti. Šiuo atveju atsakomybė ribojama tipine ir sutarties sudarymo metu numatoma žala.
Atsakomybės apribojimai atitinkamai taikomi ir mūsų darbuotojams, atstovams bei pasitelktiems pagalbininkams.
Bet kokia mūsų atsakomybė pagal aiškiai suteiktas garantijas ir pretenzijas, pateiktas remiantis atsakomybės už produktus pagal įstatymus, lieka nepakitusi.
Visais kitais atvejais mūsų atsakomybė yra nenumatyta.
10. Nutraukimas, panaikinimas
Jūs turite teisę bet kada ir nenurodydamas priežasčių nutraukti savo dalyvavimą, paspausdamas funkciją „Naikinti vartotojo paskyrą“. „Lidl Stiftung“ taip pat turi teisę bet kuriuo metu nutraukti sutartį, nenurodydama priežasčių. „Lidl Stiftung“ gali ją nutraukti, visų pirma, tada, jei Naudotojas pažeidžia šias Sąlygas. Iki kol bus išsiaiškinta dėl situacijos, Naudotojo duomenys iš pradžių gali būti tik užblokuoti. Mes pasiliekame teisę ištrinti Jūsų „Lidl Plus“ paskyrą, jei pateikta neteisinga informacija. Tai nepažeidžia teisės tam tikrais atvejais dėl svarbių priežasčių nutraukti sutartį.
11. Baigiamosios nuostatos
Sutartis surašyta lietuvių kalba.
Europos Komisija teikia elektroninio vartotojų ginčų sprendimo portalą, kurį galima pasiekti adresu http://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Tačiau mes nesame įsipareigoję arba pasirengę dalyvauti vartojimo ginčų subjekto nagrinėjamų ginčų su vartotojais sprendimo procedūroje.